Uszanuj

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, więc proszę uszanuj i nie kopiuj.

wtorek, 4 lutego 2014

TEGO NIE MOŻECIE PRZEGAPIĆ

Tym razem lekko i przyjemnie. Kilka dni temu całkiem przypadkiem trafiłam na film 

Larry Crowne 
Uśmiech losu  

Jakież było moje zdziwienie bo nigdy go wcześniej nie oglądałam. Emisja na kanale Polsatu a godzina przestępna bo skończył się coś po 22.00. Przyciągnęła mnie obsada, bo uwielbiam Julie Roberts a w parze  Tomem Hanks bardzo ciekawy eksperyment.Czasem nie mogę się zdecydować czy Julia jest z ładnych czy raczej mniej hmm   DZIEWCZYNY a Wy jak myślicie Jedno jest pewne to jedyny uśmiech od ucha do ucha jaki widziała;-), cudna burza kasztanowych(a może jednak momentami rudych) loków i ta kobieca figurka. Jedyny pech taki że nie widziałam od początku ale lada dzień to nadrobię:-)



                                                             



A już tak całkiem na koniec na poprawienie nastroju muzyczne cudo które chodzi mi po głowie od kilku dni

IGOR HERBUT  Nie ufaj mi 
do filmu WKRĘCENI

http://www.youtube.com/watch?v=z6jG8LxoeVI

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie wybiorę się na ten film, bo recenzje zachęcające;-)

Pozdrawiam Was ciepło i w mega db nastroju:-)))))))

3 komentarze:

  1. W sumie to ja TV nie mam w ogóle :) Ale obejrzę przy okazji na pewno :) A piosenka to mój ostatni hicior leci u mnie w kółko :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to sobie obejrzę jak tak chwalisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się chyba skuszę na ten filmik:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i doceniam konstruktywną krytykę;-)