Uszanuj

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, więc proszę uszanuj i nie kopiuj.

wtorek, 28 stycznia 2014

EMOCJONALNA WYCIECZKA

Kochani wczoraj kolejny raz w planach miałam wczesne pójście spać i niestety albo właśnie stety
plan nie wypalił.  Blogując, skacząc po kanałach  natrafiłam na jeden z moich ulubionych filmów i przepadłam:-)   Z wielką przyjemnością i  z czystym sumieniem mogę go Wam polecić
JESTEM SAM
Cudowna historia walki z niemocą, przeciwnościami losu oraz o wielkiej miłości ojca do córki i córki do ojca(czyt. miłość bezwarunkowa).Wspaniała kreacja aktorska Sean Penn po prostu warsztat na najwyższym poziomie.
Zapewniam że łzę uronicie niejedną, docenicie relacje z dziećmi oraz wszystko to co w życiu łatwo (lub nie) zdobyłyście. Po takim filmie jestem wdzięczna za wszystko co mam i widzę ile mam.
Ten film to po prostu klasyczny  uświadamiacz posiadanego szczęścia.





Żal ogarnia mnie tylko jeden, że tak piękne i pouczające filmy emitowane są o tak późnych porach,
a co za tym idzie ogranicza to dotarcie do szerszego grona widzów i uniemożliwia poznanie tego co wartościowe.

11 komentarzy:

  1. Film jest fantastyczny, to prawda!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam nie raz :)
    I własnie niestety najlepsze filmy emitowane są tuz przed 23 ;[

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak to możliwe, ale nigdy go nie oglądałam. Dziwne, tym bardziej, że gra tam Sean Penn a i Michele cenie, jako aktorkę. Muszę nadrobić te zaległości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jest piękny i żadna min nie będzie straconą:-)

      Usuń
  4. kocham seana penna, wiec tym bardziej z checia obejrze ten film! Karolinko, tasme o ktora pytalas kupilam na allegro, z tego co pamietam to sprzedawca : brocante.pl buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu i czekam na dalsze Twoje metamorfozy:-)

      Usuń
  5. Zapowiada się przepięknie. Z chęcią obejże.
    Pozdrawiam i proszę o więcej takich tytułów!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Och przepadam za takimi "uświadamiaczami". Zawsze mam potem ochotę wytulić moją rodzinkę najmocniej na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh musze sobie ściągnąć; ) dzięki za polecenie. Lubie dobre filmy;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez pierwsze słyszę, wiec dzieki- jesli natrafię na niego - na pewno obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, uwielbiam takie filmy :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i doceniam konstruktywną krytykę;-)