Uszanuj

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, więc proszę uszanuj i nie kopiuj.

sobota, 21 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNY MISZ MASZ.........



Dziś post totalnie zakręcony tak jak czas przedświąteczny trochę pomieszania
 z poplątaniem ;-)  Kilka szybkich fotek  rzeczy które wciąż cieszą moje oko i utrzymują mnie w dobrym nastroju.








Chciałam się Wam również pochwalić cudeńkami, jakie dostałam od ANSTAHE   a zarazem bardzo podziękować:-))))))))))))))


puszeczka
słoiczek
bombeczka
deseczka


 Uciekam delektować się błogą ciszą.
BUZIAKI



6 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie wygląda! A ja własnie będę się zabierać do szycia takiej choineczki :)
    Dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinki bardzo fajne. Też poleżałaby w ciszy, ale niestety... Może jutro, nie jutro nie... chyba najwcześniej w środę :) pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To znów mogę napisać, że mogę podkraść kilka rzeczy ;) Cudne prezenty dostałaś nie ma co :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze świątecznym opóźnieniem ale Wam również wszystkiego db i cudownego Nowego Roku dziewczyny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i doceniam konstruktywną krytykę;-)