Uszanuj

Zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, więc proszę uszanuj i nie kopiuj.

czwartek, 26 grudnia 2013

JESZCZE W KLIMACIE XMAS


Cała zabawa z prezentami, jak co roku przypadła mnie, więc postawiłam na skromne zapakowanie. Idealnie sprawdził się szary zwykły papier, który przyozdobiłam jedynie w kilku miejscach pieczątkami w kształcie choinek i  jakiś bibelocik oraz karteczka z imieniem.  
Sznurek dopełnił całą resztę;-)

Z powodu miłości mojej koleżaneczki do zestawienia bieli z czernią postanowiłam wyłamać się z mojej bożonarodzeniowej tonacji i przygotowałam specjalnie dla niej inny rodzaj przyozdobienia prezentu:-)
Taki rodzynek;-)








Z OKAZJI ŚWIĄT ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIEGO, CO DAJE RADOŚĆ, DOPEŁNIA SZCZĘŚCIE I NADAJE SENS ŻYCIU.
OTULCIE SIĘ MIŁOŚCIĄ BLISKICH W TEN MAGICZNY CZAS.
POZDRAWIAM

7 komentarzy:

  1. Ale fajne poduchy!!!! Jestem wielbicielką poduch wszelakich :)
    Wesołego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale podusie, niezły stosik;) A prezenty ślicznie zapakowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te poduchy, a jak ich dużo:) a prezneciki lubię pakować w zwykły, szary papier. Wygląda to świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknie zapakowalas wszystko. Duzo zdrowka z okazji nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zdecydowałyśmy się na podobne klimaty, jeśli chodzi o pakowane prezentów:) Wesołego i Szczęśliwego 2014:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z prezentów mam fajnie zapakowany z czarnymi bombeczkami+czarna choineczka wykonana moimi łapkami ale jeszcze nie dotarł do właścicielki ;-)

      Usuń
  6. DZIĘKI ZA MIŁE SŁOWA I WSZYSTKIM WAM ŻYCZĘ BY TEN ROK BYŁ WYJĄTKOWO POMYŚLNY W REALIZACJI ZAŁOŻONYCH PLANÓW ORAZ OBFITOWAŁ W SAME DB WYDARZENIA:-)))))))) BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i doceniam konstruktywną krytykę;-)